Subaru WRX Forums banner

De OFFICIËLE Bugeye-thread

1 reading
12K views 16 replies 10 participants last post by  akeem9113  
#1 ·
Heb je een 2002 - 2003 WRX met een paar 'bug eyes'? Welnu, dit is de draad om foto's te plaatsen.

Image

#5 ·
Dit was een goed idee om een aantal van de gens te scheiden!

• Like
Reactions: rushtk
#7 ·
hmm...doet een beetje afbreuk aan het doel van dit forum dat alleen voor de 3e generatie is...

#8 ·
^ Ongeacht de naam, het is gewoon ons die proberen wat leven terug in dit forum te brengen. Ik vind het idee leuk om verschillende gen-threads te hebben die specifiek zijn.

• Like
#10 ·
Ik juich uw recente inspanningen om dit forum nieuw leven in te blazen toe. Ik blader nog steeds door dit forum, vooral omdat het de beste plek is om gebruikte spullen voor onze auto te vinden, aangezien veel van de te koop aangeboden berichten op nasioc verzuimen te vermelden van welk bouwjaar hun spullen afkomstig zijn. Ironisch genoeg geloof ik dat de ondergang van dit forum te wijten was aan de overbevolkte advertenties die deze verkopers constant omhoog duwen, waarvan sommige duplicaten zijn van dezelfde merchandise. Voordat 3gwrx wrxforums werd, was er tenminste een apart venster voor nieuwe advertenties versus nieuwe berichten. Breng dat terug, misschien zelfs 3 secties waar er nieuwe berichten zijn, nieuwe te koop berichten en nieuwe verkopersadvertenties, dan kunnen we dit forum misschien terugbrengen naar zijn gloriedagen. Sorry dat ik hier van het onderwerp afwijk, de bugeyes zijn klassiekers!

• Like
#11 ·
^moet het 100% mee eens zijn, ik zou graag zien dat de verkopen van de leveranciers helemaal verdwijnen of in een apart gedeelte worden geplaatst, weg van de reguliere nuttige threads

#17 ·
Hé jongens, ik heb net een 2003 bug eye wrx opgehaald en ik wilde vragen of iemand me kan helpen met het aandraaien van de aandrijfriem. Ik heb de originele bout afgebroken en een nieuwe gekregen met een nieuwe riem en als ik de spanner aandraai, zit de riem nog steeds los.